Monday, September 27, 2010

Dan Ini Penghujungnya...


Salam semua...
dlm beberapa bulan kebelakangan ini, banyak peristiwa-peristiwa baru, manis dan pahit berlaku dalam hidup aku dan keluarga aku...

ada yang buat aku tersentak, ada yg buat aku menangis, ada yang buat aku ketawa dan ada yang buat aku bersemangat... bersemangat untuk hidup dalam memberi...


aku rasa tak perlu lagi aku teruskan apa2 cerita mau pun coretan aku kat sini lagi... so aku akan TUTUP BLOG INI! FAHAM! (ada yg aku xnak diaorg follow lagi cerita hidup aku... cukup! aku rasa xpayah lg org tertentu tau update aku lg lepas ni! xpe, tuhan maha adil.. korang akan terima pembalasan tu nnt. aku x nak campur)

aku akan buat blog lain,

so gambar kat atas tu fahamkan.. only friends sahaja akan dimaklumkan blog baru aku.

1 comment: