Sunday, July 11, 2010

Ayaq Terjun Taman Rimba..

Dah berkurun... aku nak upload n story mory.. pasal vacation aku ke utara.. a.k.a balik kg.. a.k.a wife aku ada keje kat sana..

anak-anak berlari ketidaksabaran...

wife aku n beras (biras) aku besiap sedia untuk berendam..

selepas kena marah sebab berlari.. dgn sopan santunnye, dua beradik ni berpimpin tangan... dah mcm bangla lak ayun laju2... ish.. ish.. anakku

mama, adam nak shishi (kencing).. ish ko ni adam.. cover la skit..

Dua beradik yg sebenarnya tgh lapar gila.. (x sabar nak menunggu makanan masakan mak mentua yg sebelah kanan tu).. hehehe...

utusan pembawa makanan telah tiba... yg depan tu adik ipar aku (ina), tgh tu, BF adik ipar aku (fitri) belakang tu wife aku x sabar sbb diaorg lambat. Bercinta la katakan... hehehe...

post sebelum, mereka bertukar menjadi pemakan yg tanpa segan silu...

Ini lah makanannye sebenarnya... bukan lah apa sgt... nasik, tokua (aku panggil tahu) masak sambal, udang masak kunyit, sambal belacan macang (aku panggil bacang).. ada gak bihun goreng, air coke vanilla..

wife aku, yg bertambah 4 kali disebabkan sambal belacan macang tu... dia kata sedap, aku x makan pun.. hehehe...

Perut dah kenyang... dapat berendam best ni... mana port yg best ek...

anak kau kesejukan.. nampak tak muka mengeletar tu... ayaaahhhhh... ssseeejjjuuukkk!!!!... maaammmmaaaa.... nnnaaaaiiikkk ssseeejjjjuuukkk... dia suruh wife aku naik dari air, sebab kononnya nnt sejuk mcm dia...

budak insaf... duduk diam sekejap sambil berselimut...

tapi kejap je... ni post nakal dia...

hang ni, kecik2 x nak mampos... dah besar membuat onar... (wife aku cuba melemaskan adiknya, sbb tiba2 terasa panas je dalam air..)

Adam cuba menarik wife aku, dia seboleh2 suruh mama dia naik, takut sejuk macam dia katanye... sensor skit la, malu dia dah besar nnt.

ni post aku sekeluarga... korang try la pg waterfall situ, menark gak.. tak ku sangka, ditengah2 pulau pinang tu ada waterfall... aku ingat dah abis segala keindahan alam dibuat jadi rumah dan shoping complek..

No comments: